21 Şubat 2011 Pazartesi

BİR ÇOK BEN

Çok sıkıldım. Hep bir dengesizlik yüzleşmesi...Bir karaktersiz öz eleştiri... Bir baktım, toplamda 3 tane olmuş blog sayfalarım. "Pınar Cadısı" var bir yanda, Pınar'ın evcimen, doğa aşığı bıdı bıdı tarafı. Sonra bir "Anksiyete Günlükleri" var. Devam etmeye ruhum izin vermedi sıkıntıdan. Bir tane de tumblr blogu var "vejeteryan bi şiy bi şiy" onu bile unuttum.
Hepsi bende bunların, hepsi içimde, başka yerde değil. Ve hepsini ayırıp yüzlerce beni tanıtma şapşallığı yerine hepsinin hüküm sürdüğü "ben"i günceye katmak istedim. Günce ben olsun, müziğim olsun, iştahım, kocam, hayvanlarım olsun. Ama yok, diğerleri olmayacak. Parça pinçik derli topsuz ne idüğü belirsiz ben olmayayım. Dengesizlik özeleştirisi? Yoruldum ben...Hem de kendimden...Yorulmamı isteyen ben'den, ondan, bundan..............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder